آموزش سئو - سئو چیست؟

 سئو چیست؟

برای این که بدانید سئو چیست، به زبان ساده می توان آن را زیر مجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ معرفی کرد که سبب رونق گرفتن کسب کار اینترنتی و یا افزایش بازدید یک وب سایت می شود.

سئو مخفف چیست؟

کلمه‌ SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به صورت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو سایت  ترجمه کرد.

بهینه سازی سایت

هدف روش های سئو 

هدف روش های سئو این است که در هنگام جستجو در یک موتور جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو رتبه بندی بهتر و بالاتری به محتوای یک وب سایت دهد. 

چرا سئو اینقدر اهمیت دارد؟

در جواب این سوال تنها نمی توان به یک علت اکتفا کرد. 

با توجه به آمار ها نشان داده شده است که در هر ثانیه بالغ بر 63000 جستجو در گوگل صورت می گیرد. لذا 61 درصد از کسب  و کار های دنیا، بازاریابی اینترنتی با استفاده از بهینه سازی را اصلی ترین روش خود می دانند. و در آخر می توان گفت نرخ تبدیل به مشتری و هزینه خدمات سئو سایت در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است.

بهترین مشاوره سئو در تهران

بخش های مختلف سئو 

سئو به طور کلی به چهار دسته تقسیم می شود: سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه، سئو داخلی (on-page) و سئو خارجی (off-page)

برای این که به طور کامل بتوانید مفهوم بهینه سازی سایت را درک کنید و بدانید سئو چیست باید هر یک از موارد بالا را به خوبی بشناسید.

سئو کلاه سفید به مجموعه ای استراتژی ها و روش هایی  گفته می شود که تابع قوانین موتور های جست و جو هستند. تمرکز اصلی این نوع را می توان ارائه محتوا ها و مطالب ارزشمند به کاربر تلقی کرد.

در مقابل سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه قرار دارد. در تعریف سئو کلاه سفید می توان گفت: به تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتور جست و جو دارد و این بدین معناست که امکان به دست آوردن رتبه ای بالا در گوگل وجود دارد اما ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جست و جو نیز بسیار است. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد.

خدمات سئو سایت

مشاور سئو کیست؟

اگر در زمینه وب تخصص ندارید و نمی دانید دقیقا سئو چیست و نمی توانید اصول آن را بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید، می توانید از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

متخصص سئو به فعالیت هایی که در رابطه با بهینه سازی سایت هستند احاطه کافی داشته و از الگوریتم های موتورهای جستجوی برتر همچون گوگل، آگاهی کافی دارد. 

موفقیت یک سایت رابطه مستقیم با متخصص سئوی آن دارد به صورتی که هرچه بازدید سایت بالاتر باشد متخصص سئوی آن نیز فرد کارآزموده تری می باشد.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در این زمینه هستید یا نیاز به مشاوره سئو دارید، می توانید به سایت معتبر و متخصص سئو اینجا مراجعه نموده و از مطالب آن بهره مند شوید. 




Comments

Popular posts from this blog

بهره مندی از مرخصی زایمان و کمک هزینه بارداری